ketel

Sankomij Installatietechniek B.V. heeft een afdeling service en onderhoud die borg staat voor het onderhouden, service verlenen en beheer van meer dan 27.000 installaties.

De serviceafdeling is tevens verantwoordelijk voor alle inregel werkzaamheden, garantieklachten en garantieafspraken van alle renovatie, ketelvervangingsprojecten en nieuwbouwprojecten.

Sankomij service is gespecialiseerd in particuliere CV contracten alsmede loodgieterswerk in bewoonde woningen.

Een 24-uurs storingsdienst, bereikbaar op 040-2534890, staat voor u klaar. (tussen 22:00 en 08:00 uur alleen voor calamiteiten).

Speciaal hiervoor opgeleide medewerkers komen graag bij u langs voor het geven van vakkundig advies en verzorgen graag vrijblijvend een offerte met een scherpe concurrerende prijs.

De monteurs die de plaatsing van de C.V. ketel of warmwater toestel verzorgen hebben hierin een ruime ervaring, zijn deskundig, klantvriendelijk en zijn gewend te werken in bewoonde woningen. Wij zijn gespecialiseerd in de levering en montage van C.V. ketels van alle in Nederland verkrijgbare fabrikaten.

Op alle geplaatste C.V. ketels geven wij een volledige garantie van 2 jaar. Dus op onderdelen en op arbeid.

Sankomij Installatietechniek B.V. kan voor de zakelijke opdrachtgever een op maat gemaakt service pakket aanbieden geheel naar eigen wensen van de klant.

Wij bieden u een onderhoudscontract aan voor uw c.v. ketel en/of warmwatertoestel. Sankomij heeft twee vormen van onderhoudscontracten, namelijk:

In onderhoudsabonnement A wordt uw cv-toestel jaarlijks schoongemaakt, eventuele tussentijdse storingen worden volledig doorberekend. Bij onderhoudsabonnement B zit eveneens het jaarlijks schoonmaken van uw cv-toestel maar bij reparaties aan het toestel worden, in tegenstelling tot in het Onderhoudsabonnement A, geen arbeidstijd en voorrijtijd doorberekend. Bij beide abonnementen wordt het materiaal verbruik in rekening gebracht.

Het (twee)jaarlijks onderhouden van uw toestel is van belang voor een langere levensduur en zorgt voor lagere stookkosten.

Onderhoudscontract A

De onderhoudsbeurt ( Afhankelijk van uw ketel 1x per jaar of 1x per 2 jaar )


  • Hoofdbranders en waakvlambrander schoonmaken

  • Toestel controleren op lekkages

  • Binnenwerk schoonmaken

  • Ventilator, indien nodig, schoonmaken

  • Rookgasafvoer op vervuiling controleren

  • Thermokoppel controleren op goede werking

  • Drukvat controleren

  • Waterdruk controleren en eventueel bijvullen

  • Toestel controleren op goede werking

  • Kamerthermostaat controleren op goede werking

Onderhoudscontract B

De onderhoudsbeurt ( Afhankelijk van uw ketel 1x per jaar of 1x per 2 jaar )


  • Hoofdbranders en waakvlambrander schoonmaken

  • Toestel controleren op lekkages

  • Binnenwerk schoonmaken

  • Ventilator, indien nodig, schoonmaken

  • Rookgasafvoer op vervuiling controleren

  • Thermokoppel controleren op goede werking

  • Drukvat controleren

  • Waterdruk controleren en eventueel bijvullen

  • Toestel controleren op goede werking

  • Kamerthermostaat controleren op goede werking

  • Storingen (exclusief materiaal)

Mocht er storing aan Uw c.v. ketel optreden zal deze storing binnen 24 uur worden opgelost.

Onze BRL 6000 gecertificeerde storingsdienst is hiervoor 24 uur bereikbaar op telefoonnummer 040- 2534890 (tussen 22.00 uur en 08.00 uur alleen voor calamiteiten)

Indien u kiest voor abonnement B (inclusief storingen) worden geen voorrijkosten en arbeidsloon berekend.