
Sankomij Installatietechniek B.V. uit Veldhoven is een multidisciplinair installatiebedrijf gespecialiseerd in seriematige woningbouw en renovatieprojecten. Sankomij installeert en onderhoudt al ruim 55 jaar installaties Zuidoost Brabant en Noord Limburg. We zijn goed in ons vak en trots op wat we doen!
Wat ga je doen?
Jij bent het verlengstuk van het management en verantwoordelijk voor het waarborgen van de financiële gezondheid, stabiliteit en integriteit van onze organisatie. Je voorziet het management van de juiste cijfers en inzichten en ontdekt waar verbeterpunten liggen en komt in actie door oplossingen aan te dragen bij het management en je collega’s.
Je werkt samen met een team van 6 medewerkers en krijgt energie van het begeleiden, motiveren en ontwikkelen van dit team. Je weet wat er speelt op de werkvloer en bent altijd up-to-date hoe de organisatie er financieel voorstaat. Kortom je vervult een spilfunctie binnen de financiële administratie en werkt nauw samen met andere afdelingen, waarbij jouw kennis van financiële processen helemaal tot zijn recht komt.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Opstellen en beheren van het financiële budget van de organisatie;
- Implementeren en onderhouden van interne controle procedures;
- Controleren en verwerken van de salarisadministratie;
- Aanleveren van financiële rapporten en analyses;
- Identificeren en beperken van financiële bedrijfsrisico’s;
- Opstellen van liquiditeitsprognose;
- Eindverantwoordelijk voor de financiële administratie van diverse entiteiten;
Wat breng je daarvoor mee?
Jij bent een kritisch klankbord en hebt tegelijkertijd een belangrijke proactieve en sturende rol. Je hebt een sterk analytisch vermogen, oog voor detail en hebt kennis van financiële principes, boekhouding en regelgeving.
Verder neem je mee:
- Minimaal een HBO werk- en denkniveau. Je hebt bij voorkeur een studie afgerond in de richting van bijv. Accountancy of Bedrijfseconomie;
- Enkele jaren ervaring als leidinggevende in een financieel/administratieve functie;
- Je beschikt over goede advies- en communicatieve vaardigheden;
- Je bent organisatie sensitief en hebt een scherp zintuig om op ieder niveau de juiste signalen op te vangen;
- Een goede kennis van het office pakket en kennis van (grotere) ERP systemen.
Wat krijg je ervoor terug?
Behalve een fijne werkomgeving staat samenwerken en plezier in je werk centraal! Uiteraard ontvang je een meer dan marktconform salaris en zijn ook je secundaire arbeidsvoorwaarden bovengemiddeld. Naast het financiële aspect vinden wij het belangrijk dat jij de mogelijkheid krijgt om je verder te ontwikkelen op persoonlijk en/of professioneel vlak. En niet te vergeten de jaarlijks terugkerende leuke uitjes met al je collega’s en je partner of familie!
Interesse?
Wil jij ook bij Sankomij Installatietechniek B.V. aan de slag? Stuur dan je CV en/of motivatie voor 21 augustus naar tammy@sankomij.nl. Daarna zullen wij contact met je opnemen en ontvang je een uitnodiging voor een kop koffie of thee om kennis te maken.